SSAB: Globaali somekumppanuus

 

SSAB on maailmanlaajuisesti toimiva erikoisteräksiin erikoistunut teräsyhtiö. SSAB:n tavoitteena on tuoda markkinoille fossiilivapaa teräs vuonna 2026 ja poistaa yrityksen hiilidioksidipäästöt noin vuonna 2030.

Vuodesta 2016 jatkuneen yhteistyömme aikana olemme suunnitelleet ja toteuttaneet SSAB:n monikanavaisia ja globaaleja somesisältöjä, kampanjoita, rekrykampanjoita, työpaikkailmoituksia sekä erilaisia somekoulutuksia ja -ohjeita.

”Asiantuntevaa, iloista ja joustavaa tukea niin käytännön työhön kuin kehityshankkeisiin.”

Sari Idman, Head of Social Media, SSAB

Työnantaja- ja brändimielikuvakampanjamme Sustainability Expedition (2019) kertoi SSAB:n vastuullisuusteoista sekä kestävän kehityksen parissa työskentelevien ihmisten työtehtävistä ja kokemuksista. Kampanja ylitti kaikki lyhyen aikavälin tavoitteensa: verkkosivustokävijät +17 %, huomioaika +53 % ja medianäkyvyys 74 % yli tavoitetasojen.

Onnistunut yhteistyömme on myös laajentunut SSAB:n tuotebrändien globaalien somekampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen.

 
 
Edellinen
Edellinen

YTK: Työelämän kiinnostavimmat sisällöt

Seuraava
Seuraava

PolarPro: Kesätyöntekijöitä logistiikka-alalle