Atria: Hyvät sisällöt, parempi mieli

 

Atria on Suomen suurimpia elintarvikealan yrityksiä. Dinglen ja Atrian jatkuva yhteistyö sisältää somesisältöjen suunnittelun, tuotannon, julkaisun ja moderoinnin. Tekemisen pohjana on yhteistyön alkuvaiheessa luotu kattava somestrategia.

Suomen suurimpiin elintarvikealan yrityksiin kuuluva Atria halusi lisätä somekanaviinsa lämpöä, lähestyttävyyttä, ajankohtaisuutta ja sosiaalisuutta.

Dinglen ja Atrian yhteistyö alkoi kattavan somestrategian luomisella ja 20 erilaisen sisältökonseptin suunnittelemisella. Päivittäinen sometekeminen nojaa yhä vahvasti näihin konsepteihin: mukana on muun muassa ruokatoimittajan luomia herkullisia arkireseptejä, tuunaustärppejä, hävikkivinkkejä, Atrian perhetilallisten haastatteluja, äänestyksiä ja tuote-esittelyjä. Sisältömuotoina toteutamme monipuolisesti esimerkiksi ruokakuvia, lyhyitä videoita, animaatioita ja reseptikuvakaruselleja.

“Somen rooli brändien kuluttajakommunikaatiossa kasvaa jatkuvasti. Halusimme valita kumppanin, joka auttaa meitä kehittämään kunkin kanavan ja kohderyhmän kannalta parasta mahdollista sisältöä. Yhteinen tavoitteemme on rakentaa Atrialle Suomen parhaat somekanavat, ja uskon, että meillä on hyvät eväät tämän saavuttamiseen.”

Nanna Järvinen, brändijohtaja, Atria Suomi Oy

Dinglen luomat kanavakohtaiset, ajankohtaiset, rennot ja palvelevat sisällöt ovat toimineet erinomaisesti kaikissa Atrian somekanavissa: Instagramissa, Facebookissa ja TikTokissa. Vuoden aikana kanavien tavoittavuus on noussut yli 2 000 000 uniikkiin Meta-käyttäjään ja sisältöjen sitoutuneisuus on kasvanut jopa 40,58 %.

 
 
Edellinen
Edellinen

Varian: Työnantajakonseptilla vauhtia rekrytointiin

Seuraava
Seuraava

Heureka: Pellolta avaruuteen LIVE